thisgilrs

Alla inlägg den 27 oktober 2013

Av Saga Alicia Emriksson Patrón - 27 oktober 2013 16:59

Snart ska jag hem och träffa älskling! :*

Jag älskar dig Johannes! 

mamma har gjort en överrasking så är helt spänd! Vill hem!!!! 

Anldeningen till att rubriken blev "MÅNDAG" är för att jag längtar så sjukt jävla mycket till imon! (Måndag)

varför? För då kommer Ronja mitt kusinbarn, älskling och bästavännen som jag delar bloggen med!

Dem ska sova hos mig >:) Undrar vad som händer då >:) nej jag skojar haha :) 

Men det ska bli kul iallafall :) Nu ska jag hem, eller om typ 10 minuter :D 

Snart träffar jag min älskling!  :* Puss ha det bra! /Alicia 









Av Saga Alicia Emriksson Patrón - 27 oktober 2013 08:19

 

Lycklig.com är vad jag är! Fy fan vad glad jag är! Detta som är på bilden fick jag igår :) Pyjamasen är min favorit >:) <3333 Just nu är jag glad som får i mig massa godis och gosar med Justin :D <3

 

INTE KUL är när jag vaknar 05:26 på morgonen.. fan asså!

Men nu ska jag kolla facebook, snacka med bästavän när hon ska göra matte! <3 PUSS PÅ ER//Alicia <3

Ovido - Quiz & Flashcards