thisgilrs

Alla inlägg den 12 oktober 2013

Av Saga Alicia Emriksson Patrón - 12 oktober 2013 21:17

Yohio skulle vunnit alla tiders hits! Nu är jag arg >:(

Av Saga Alicia Emriksson Patrón - 12 oktober 2013 19:07

Idag hjälpte min syster mig med att fota lite :)

varit med mina syskon, skulle ha ridit men det blev inget.

Imon ska jag rida.

Yohio 20:00 ikväll! <3 GRYMT!

Lite bilder från dagen idag :) HA DET BRA / Alicia

         imorgon kommer Saga att fixa en ny header, met lite text och sånt :) <3


Av Saga Alicia Emriksson Patrón - 12 oktober 2013 19:05

Idag frågade jag SEIKE (på kik) om han kunde komma till Kalmar (med resten av kerbera) och uppträda och han svarade ja vi kan försöka!!!! Fick typ damp
WOHOOOOOOO

Av Saga Alicia Emriksson Patrón - 12 oktober 2013 08:30

Godmorgon!

Vaknade vid 6 för min syster skulle till Kalmar,

men det va bra för världens snyggaste kille YOHIO ska vara på tv:n 08:48! 

Ska bli helt underbart att få se han!

(Jag har sett och rört han i verkligheten!!!)

Nu måste jag jalla till TV:n, han ska på intervju. Yohio och Tommy Körberg!

Hoppas det går bra, fast nu snackar vi Yohio så det gör det nog!

Jag kommer blogga mer under dagen! Hade bra så länge! /Alicia <3

 

Ovido - Quiz & Flashcards