thisgilrs

Alla inlägg under mars 2014

Av Saga Alicia Emriksson Patrón - 3 mars 2014 22:21

Bara jag som tycker läxor bara gör folk aggressiva och
borde förbjudas? Speciellt när man har för många läxor.

I helgen ska jag på drilltävling i Kalmar ^^
Jag kommer fota och blogga och kanske filma lite också.
Så att jag blir mer aktiv både här
och på min andra blogg (Sagie.bloggplatsen.se)
Kolla gärna in den ^^

Imorgon har jag sång och gitarr och har knappt övat :s
Så det går nog inte så bra...

Aja, Alicia kanske följer med till tävlingen och då ska hon sova över hela helgen ^^
Det är tävling både på lördag och söndag. (Lördag solo söndag team)

Sen är det bara 2 tävlingar kvar! Borås (knalledrillen) och Skåne (skånedrillen)
Men det är kul ändå!

Michelle ställde mitt alarm på klockan 5 och jag orkar inte stänga av det så jag får ingen sovmorgon imorgon...

Nu ska jag sova, godnatt! /Saga

Av Saga Alicia Emriksson Patrón - 3 mars 2014 22:20

Bara jag som tycker läxor bara gör folk aggressiva och
borde förbjudas? Speciellt när man har för många läxor.

I helgen ska jag på drilltävling i Kalmar ^^
Jag kommer fota och blogga och kanske filma lite också.
Så att jag blir mer aktiv både här
och på min andra blogg (Sagie.bloggplatsen.se)
Kolla gärna in den ^^

Imorgon har jag sång och gitarr och har knappt övat :s
Så det går nog inte så bra...

Aja, Alicia kanske följer med till tävlingen och då ska hon sova över hela helgen ^^
Det är tävling både på lördag och söndag. (Lördag solo söndag team)

Sen är det bara 2 tävlingar kvar! Borås (knalledrillen) och Skåne (skånedrillen)
Men det är kul ändå!

Michelle ställde mitt alarm på klockan 5 och jag orkar inte stänga av det så jag får ingen sovmorgon imorgon...

Nu ska jag sova, godnatt! /Saga

Bara lämna bloggen om ni inte är nöjda -.-
Jag har faktiskt ett liv utanför bloggen så klaga inte på att jag inte
bloggar så ofta. Läs mitt svar på kommentaren från Alicias förra inlägg.

Så lämna mig ifred >:( -.-

För er som bryr er:
Hittade denna bilden från i somras med mig och Alicia. Vi gjorde twilight parodier och Jag var Bella hon (han hehe) var Edward!
Vi hade jättekul då så det ska vi
Göra i sommar igen och då kanske vi kan lägga upp videorna c;

Av Saga Alicia Emriksson Patrón - 1 mars 2014 09:06

Bara lämna bloggen om ni inte är nöjda -.-
Jag har faktiskt ett liv utanför bloggen så klaga inte på att jag inte
bloggar så ofta. Läs mitt svar på kommentaren från Alicias förra inlägg.

Så lämna mig ifred >:( -.-

[Bild]

För er som bryr er:
Hittade denna bilden från i somras med mig och Alicia. Vi gjorde twilight parodier och Jag var Bella hon (han hehe) var Edward!
Vi hade jättekul då så det ska vi
Göra i sommar igen och då kanske vi kan lägga upp videorna c;

Hej!
Känner att det va ett tag sen!
Jag har varit jätte upptagen m min nya header på nattstad osv...
Kolla den!
Skolan ha krånglat osv kan berätta mer en annan dag! ;)
Länk till nattstad nedanför.
www.nattstad.se/aliciapatron

Idag har jag och ÄLSKLING varit ihop i 6 hela månader!
Alltså ett halvår! <3
Jag känner mig elak efter allt jag gjort mot honom.
Tänker inte gå in på detaljer!
Btw--> 6 Månader idag, jag älskar dig osv har lite brottom! <3 :/
Så japp, vi hörs väl hejdå

Presentation


Hej och välkomna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards