thisgilrs

Alla inlägg under november 2013

Av Saga Alicia Emriksson Patrón - 30 november 2013 16:17

Hej! :)

Min helg ser väl ut såhär:

- Fredag (igår) så var jag på innebandy med Moa och älskling♥ syskonbarnen kom! :) (mio cleo och nico)

- Lördag (idag) så kom min äldsta bror med sin familj o så är vi lite med dem♥

- Söndag (imon) så träffar jag nog Saga, hoppas jag. Och älskling. Lämnar Cleo o dem :(

Nu ska jag göra ngt annat.

Hoppas ni får en bra dag! puss på er fiiniisar♥

//Alicia


Mys

Av Saga Alicia Emriksson Patrón - 30 november 2013 14:31

Hej Alicia här :)
Äldsta brorsan är här med sin familj :)
Sitter i soffan o myser med den minsta i huset :3 ska dra nu puss :*
P.s glöm inte läsa min nya blogg <33
www.nattstad.se/aliciapatron

Av Saga Alicia Emriksson Patrón - 28 november 2013 21:48

Hej!
Alicia här :3
Här har ni en länk på min nya blogg, kan ni vaa aktiva??
Puss på er o läs min blogg :3
www.nattstad.se/aliciapatron

Av Saga Alicia Emriksson Patrón - 28 november 2013 17:38

Hej!
Jag ville bara skriva att jag ska göra en egen blogg :)
Min syster ska hjälpa mig med en blogg på nattstad ;)
Jag kanske inte kommer blogga lika mycket på denna bloggen så ni vet men kom gärna in o läs den nån gång :) helst varje dag :3
Älskar er puss///Alicia

Av Saga Alicia Emriksson Patrón - 26 november 2013 19:33

Hej :3
Alicia här, för nån timme sen kom jag hem från mitt utvecklingssamtal, hade godkänt i allt utom Slöjd o Kemi xD men nu är jag godkänd i det igen :P
JAG HAR KÖPT FETA OST!!!! =D <3
Är jag söt?? HAHAHAH nej verkligen inte!
Håller med mig själv.
Ah men asså jag har lite damp här :P
Jah ska se film nu, älskar er. Puss<3

Av Saga Alicia Emriksson Patrón - 26 november 2013 12:04

Sitter med älskling o finaste Vice, väntar på att musiken ska börja :3
Han börjar snart så måste gå när som :(
Jah oxå hehe :( ska sjunga för Fredrik idag >:o Saga den majskålven är sjuk :((( <3 Krya!
Hejdå o puss Alicia

Av Saga Alicia Emriksson Patrón - 24 november 2013 20:59

Hej:)
Detta är mitt sista inlägg för idag:)
En kort sammanfattning om dagen:
Jag har sovit
Jag har ätit
Jag har skrivit med älskling
Jag har kollat Omar Hassens blogg :3
(Det va det bästa idag, Omars blogg)
Jag har pratat med Moa o så.
Jag har åkt bil.
Jag har åkt från pappa till mamma
Oh ah, precis duschat och lite :3
Nu ska jag väl sova eller något.
O om du har mig som vän på Facebook, like:a min pf :)?? Vore jätte snällt <3 älska er puss/Alicia

Av Saga Alicia Emriksson Patrón - 24 november 2013 10:15

Hej!
Alicia här igen!!
Idag blirre hoppa lite högre med Electron :D

Känner att jag tar på mig lite våriga kläder idag :)
Här har ni två bilder på outfiten idag!
Fint va?? puss Alicia!

Strumpor: Grå
Byxor: Väldigt ljus rosa
Tröja: Långarmad tunn, brunaktig

Här är tjocktröjan jag ska ha på mig idag:)
ÄLSKAR DEN!:)<3
#äktaConverse

Ovido - Quiz & Flashcards