thisgilrs

Alla inlägg under september 2013

Av Saga Alicia Emriksson Patrón - 29 september 2013 19:15

Ska fixa en ny header och bakgrund om en stund :P om ni vill ha nägo speciellt inlägg så

Bara kommentera ;) dem "seriösa" inläggen börjar

Imorgon>:) /Saga

Av Saga Alicia Emriksson Patrón - 29 september 2013 17:23

Hej Alla Bloggare/Läsare!


Om Saga:

Jag är 13 år och drillar, (Om ni vet vad det är) går även på gitarr och sånglektioner.

Alicia ör min allra bästa vän, jag älskar henne!♥

Jag har två hundar, Aliz och Narnia, det är två Phalenes.

Jag är singel men söker INGEN.

Jag har två tvillingbröder, Melvin och Malte.

JAG ÄR GALEN I SMINK♥♥

jag är 165 cm lång och väger 47 kilo, JAG ÄR GINGER YEAH!


Om Alicia:

Hej jag är en tjej på 12 år snart 13, (i Oktober).

Jag spelar fotboll varannan helg och jag RIDER.

Jag är INTE SINGEL.

Jag älskar att vara med Saga för vi är allra bästa vänner!♥

Jag är väldigt kort jämtför med Saga, jag är 152 cm lång och väger 55,8 kilo.

Jag har 7 riktiga syskon och 5 låsas syskon, 8 syskonbarn♥ MYSIGT.

Mitt ena syskon är min tvillingbror Rafael.


I denna bloggen kommer det handla om oss två. Saga och Alicia.

Vi kanske gillar olika saker men vi älskar ändå varann.

TILL EXEMPEL:

Gillar du Justin Bieber?

Saga: NEJ NEJ NEJ!

Alicia: Ja! Jag ÄLSKAR HAN SÅ SJUKT MYCKET!

Gillar du Slipknot?

Saga: Ja jag älskar dem!

Alicia: Nej inte min typ.

Gillar du att dansa?

Saga: ja det är väl kul :)
Alicia: Nej!

 

Hoppas ni tänker fortsätta att läsa våran blogg :)♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkomna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards