thisgilrs

Alla inlägg under februari 2014

Av Saga Alicia Emriksson Patrón - 13 februari 2014 18:59

heeiii! :)

Är fett taggad inför imon! :D

vi ska ha vänskapsdag o då fick man typ kryssa in vad man ville göra, så jag typ ska ha musik..

men är inte taggad för det!

LÄS RUBRIKEN!




exakt! hela klassen ska åka in t Kalmar o köra lasergame :D

puss på er chaoo /Alicia <3

Av Saga Alicia Emriksson Patrón - 9 februari 2014 08:11

Hej på er!
Jag är verkligen jätte ledsen för att jag inte uppdaterar så mycket längre! :( ska velligen börja komma igång igen!!
Jag har knappt tid med att blogga på www.nattstad.se/aliciapatron (Nattstad) längre där jag har min efna blogg! :/
Men kolla gärna den ^^
Igår (Lördag den 8 Februari) så va jag på kalas hos min syster i Kosta, ni vet Elvira?
Vi firade Nico och Cleo, Nico har fyllt 6 år och IMON fyller Cleo 3 år ;))
Såå GRATTIS i efter/för-skott <3
För er som läser både min blogg och Denna bloggen, ni hänger med mycket men det är en sak vi inte har bloggat om. Hur det är mellan mig och Johannes (älskling).
Asså läs bara detta o kom inte med skit kommentarer sen för dem ta vi bort! #HATERS#IS#NOTHING#TO#US
Medan älskling va i Stockholm så va jag ju såklart med Saga, och vi brukar skoja med vår bästavän Moa att hon är gravid med en kille på skolan.
Den här killen börjadr skoja o bad MIG och SAGA att sätta sig i hans knä, och de vågade vi inte så hans Kompis (som JAG känner) satte sig i hans knä o då satte jag mig och sen Saga, och sen var det lektion och han som jag kände kramade mig o sa: nej du får inge gå snälla..." Osv..
Men vi gick, sen skojade vi med dem två sen att vi skulle göra om det, och dem sa okej men det blev inget av!
Det va en Fredag!
Samma Fredag skrev jag hej till han jag kände och skrev att vi skulle sitta deras knä istället...
Jag vågar inte berätta mer...
Kika mig om ni vill veta fortsättningen!
Kik:patronalicia

LEANDRO <3
Yngsta syskonbarnet

Av Saga Alicia Emriksson Patrón - 3 februari 2014 13:12

Har inget att göra så ska tipsa om vissa saker! ^^

Smink: garnier roll on, oriflame flawless under eye concealer, fit me puder och foundation, miss manga mascara, big eyes mascara, isadora build up mascara extra volym 100% waterproof

Parfym: Paris hilton heiress, magic girl, boss Hugo boss, bodyspash från Gina tricot i strawberry champange

Hår: torrschampo schwarzkopf got2be rockin'it, locktång babyliss, schwarzkopf taft hårmousse, wella hårspray extra strong and Hold, schwarzkopf hårspray taft.

Av Saga Alicia Emriksson Patrón - 3 februari 2014 13:08

Har inget att göra så ska tipsa om vissa saker! ^^

Smink: garnier roll on, oriflame flawless under eye concealer, fit me puder och foundation, miss manga mascara, big eyes mascara, isadora build up mascara extra volym 100% waterproof

Parfym: Paris hilton heiress, magic girl, boss Hugo boss, bodyspash från Gina tricot i strawberry champange

Hår: torrschampo schwarzkopf got2be rockin'it, locktång babyliss, schwarzkopf taft hårmousse, wella hårspray extra strong and Hold, schwarzkopf hårspray taft.

Presentation


Hej och välkomna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards