thisgilrs

Alla inlägg under januari 2014

Av Saga Alicia Emriksson Patrón - 28 januari 2014 14:45

(OBS. BLOGGAR SENARE IKVÄLL)

Heej! :D

Har bästa bajsungen i knät, men inte nu för nu gick hon bort. :(

Bråkar med min bästavän o hennes kille... </3

inte kul! -.-

Jag har SO men sitter m Älskling och Saga i bibblan. :/

Saga sitter o läser vad jag skriver, hon är för lat för att blogga sjäälv :)

Nu ska hon sluta sin lektion... :(

O jag snart >:)

Slutar skolan om 10 minutääär :) (kl.3)

Så nu ska plocka undaaan såå puss på er o chao.

p.s Jag bloggar sään, hejdå!

//Alicia

?

Av Saga Alicia Emriksson Patrón - 26 januari 2014 16:36

Länge sen jag bloggade, är ganska trött ofta nu pga. Skolan.
Har haft drillträning 4 timmar idag!
Och jag som blir trött efter 2,5 timmar!!!!!!

Aja, tonade håret i söndags och ska tona det igen idag och hoppas det syns Liiiite till.
Köpte även en ny foundationborste, torrschampo och
nytt hår gel (till drilltävlingar)

Imorgon blir det städa, läxor, och sova.
Jobbigt med skola men skit samma.
Lite kul ändå ;*

Kram på er
/saga <3

Av Saga Alicia Emriksson Patrón - 25 januari 2014 13:04

Heeeej :D
Sitter hemma hos Elvira min syster o glor på mina skitiga skor! :(
Dem är såååå fula o skitiga
Älskade Bästavän Memo hjälper mig att vara barnvakt! :)

Av Saga Alicia Emriksson Patrón - 23 januari 2014 17:27

Heey! :)

Alicia här!

Idag vid 7 åkte bussen till Stockholm, så nuuu sitter älskling i Sthlm o baaara chillar!

det är såå fuskigt! jag vill oxå t Sthlm :(

jaja, jag ska till Kosta i helgen iaf, imon efter skolan! :D

Juste.. angåede rubriken, min syster hittade en bild på mig när jag var liten!

så jag tänkte visa den, men fkn bloggplatsen tillåter inte det ! vafan...

jaja chao på er !

Av Saga Alicia Emriksson Patrón - 16 januari 2014 21:00

HEJ!!!!!!
ÅÅH FÖRLÅT SÅÅÅÅ MYCKET FÖR ATT JAG INTE UPPDATERAT PÅ AAAS LÄNGE!!!
Har haft en jävla massa saker att ta hand om! Typ övat på läxan, gjort prov, min andra bästis åkte t Spaninen o jag typ grät mig till sömn för jag saknade henne!!
Men förlåt iaf! :/ puss på er /Alicia

Älsk är hemmaaaa!!!<3333

Av Saga Alicia Emriksson Patrón - 13 januari 2014 09:37

Här sitter jag. Sjuk igen...
Narnia sover i mitt knä och Alliz i sin korg.
Vaknade 3 gånger idag. 1 av mitt alarm 2 av att Narnia trodde
det var ett spöke någonstans och 3 Narnia krafsade på min dörr och ville in.
Har försökt tvinga i mig själv frukost men jag blev bara spyfärdig :/
Börjar bli förkyld också så jag då dricka extra mycket te, men det gör inget ^^

Nu ska jag försöka plugga för jag har no prov imorgon (men om jag inte kommer imorgon så blir det ju en annan dag hoppas jag)

Av Saga Alicia Emriksson Patrón - 10 januari 2014 22:07

Hejhej!
Sitter hos pappa och när jag funderar så känner jag mig mer hemma på bloggplatsen än på nattstad om jag får vara ärlig! Puss på er/Alicia <3

Av Saga Alicia Emriksson Patrón - 10 januari 2014 08:58

Fiiina äliiiciäää sitter här på en bänk och jag på golvet och bloggar. Moa har vatten i sin mage
Och Johannes har en mössa. Skolan är full med ögonbryn...

Trött :/

Presentation


Hej och välkomna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards