thisgilrs

Alla inlägg under december 2013

Av Saga Alicia Emriksson Patrón - 29 december 2013 19:48

Hej!
Bloggar lite nu sådär på kvällen!
De 3 senaste dagarna har jag ridit, red min syrras nya häst och såklart älskade Electron!
Här har ni några bilder, puss på er hejdå! /Alicia

kursiv text
Lite mys före ridning passar alltid :)
<3

"Ska vi redan sluta, jag va ju så pigg idag!" :) #gulle <3
(Efteråt)

Av Saga Alicia Emriksson Patrón - 28 december 2013 11:19

Hej på er!
Länge sen!
Idag ska jag dra till stallet!
Var där igår oxå! :)
Saga har fått IPhone >:(
Bättre än min!
Min kille har köpt IPhone 5s!
Gissa om jag är avis!
Jaja, är min Outfit för idag!
Byxan o tröjan är köpta på NewYorker i Växjö.
Byxan kostade 199:-
Och
Tröjan kostade 169:-
Sammanlagt blev det 269:-
Fett nöjd!
Ha en bra dag puss:*
//Alicia

Av Saga Alicia Emriksson Patrón - 23 december 2013 15:26

ALICIAS SVAR

1. Har ni mens?

svar: Ja en gång varje månad xD

2.Vad gör du på toan?

svar: vad brukar man göra på toan? ;)

3.Är ni lesbiska?

svar: alltid, joina vett jag ! 

4.VEM PIP ÄR JAG? (från Håkan)

svar: jadu Håkan, min bajskorv. Det är vad du är!

5.Gillar ni mustasch ?

svar: vilken mustasch menar du? ;)

6. Gillar ni mina böcker? (Stephen King)

svar: vem är du?

7. Hej!
Minns ni mig? (Mustaschkinastrippan)

Svar: såklart vi gör, kom o strippa snart! <3

8. Hur mycket batteri har ni på era mobiler just nu?

svar: min laddar :c men typ 70 elr ngt.

9.Gillar Saga någon?
Gillar Alicia någon?- ja min kille ;)
Har ni pojkvän? - Ja jag har!

10.Skulle ni kunna va lesbiska med varann?

svar: ALLTID<3 eller nje vi är ju systrar... nä tror inte det ;) just systrar!

11. Går ni i samma klass?

svar: nää :''(((

12.1. Hur länge har ni varit vänner?
2. Hur många har ni varit ihop med?
3. Får man krama er om vi ses?

svar: 1. 7 månader :D <33 2. 19 st 20 med nuvarande. 3.aa visst ;)

13. När fyller ni år?

svar: 29 oktober

14. varför bloggar ni så sällan?

svar: anldeningen till det är för att vi inte har så mkt tid, vi har skola o sånt att ta hand om. :)

SAGAS SVAR:

1. Har ni mens?

svar: nej vi ar polkagris xD

2.Vad gör du på toan?

svar: HÖHÖHÖHÖ

3.Är ni lesbiska?

svar: No din lilla hamburgareapa

4.VEM PIP ÄR JAG? (från Håkan)

svar: Alicias babe ;)

5.Gillar ni mustasch ?

svar: OMG VAD JAG ÄR KÅT I MUSTASCH :D <333 8--D

6. gillar ni mina böcker? (Stephen king)

svar: OOOH JAAA 8---D <33

7. Hej!
Minns ni mig? (Mustaschkinastrippan)

Svar: ja baby! <3 :***

8. Hur mycket batteri har ni på era mobiler just nu?

svar: 72 %

9.Gillar Saga någon? Jarrå, Freddy Krueger
Gillar Alicia någon?- 
Har ni pojkvän? - singel

10.Skulle ni kunna va lesbiska med varann?

svar: BABA

11. Går ni i samma klass?

svar: tyvärr inte... Alicia blev för kåt i mig, hon fick byta till 7B ist :(((((

12.1 Hur länge har ni varit vänner?
2. Hur många har ni varit ihop med?
3. Får man krama er om vi ses?

svar: 1. 7 månader :D <33 2.No one... 3.aa visst ;)

13. När fyller ni år?

svar: 28 Mars

14. varför bloggar ni så sällan?

svar: anldeningen till det är för att vi inte har så mkt tid, vi har skola o sånt att ta hand om. :)


HOPPAS NI FORTSÄTTER LÄSAAAA VÅRAN BLOGGGIIIISSSCHHH :D <3

Av Saga Alicia Emriksson Patrón - 22 december 2013 23:14

:)
Har haft en toppendag idag ^^
Igår skev jag du är bäst till SEIKE
och han svarade: du är bättre.
Fick damp
Köpt julklappar till Moa Johannes och
Alicia idag c:
Hoppas dem gillar det jag köpt ^^

Av Saga Alicia Emriksson Patrón - 22 december 2013 21:36

Hej fina läsare! :)

Idag typ från typ 1 till typ 5 så har jag varit i Kalmar med bästa Moa, Saga och Johannes.

Hade redan handlat julklapp till Saga och Moa så köpte en julklapp till älskling (Johannes).

Vid kvart i 10 imon på morgonen så ska jag dra till älskling och baka, vi ska fira jul ihop ^^(Saga o Moa oxå ofc)

Hoppas dem gillar sina julklappar, kan tyvärr inte skriva idag vad jag köpt för dem läser bloggen 

På Onsdag åker jag till pappa, kommer hem nästa år  (den 1 elr 2 Januari).

Min äldsta syrra har kommit, vi (hon) bakar... så ska nog dra nu.

Puss påå er vi hörs imon!

//Alicia

Av Saga Alicia Emriksson Patrón - 21 december 2013 19:29

HAHAH ASSSÅ ALLA FRÅGOR VI HAR FÅTT ÄR HELT RANDOM LUSTIGA HHAHAHA

Av Saga Alicia Emriksson Patrón - 21 december 2013 08:46

JULLOV :D
KENNY SILVER SKREV ATT
JAG VAR FIN OCH LA UT EN BILD
PÅ MIG PÅ ASK!
BLIVIT SNAPAD MED RAY 5 GÅNGER!

Ja, jag har inte bloggat på ett tag men nu är jag tillbaka ^^
(^3^)

Av Saga Alicia Emriksson Patrón - 21 december 2013 08:29

Hej!

Eftersom vi bloggar så SÄLLAN så tänkte jag ha en fråge stund,

nu tkr jag ni ska fråga sakkkkeeeerrrr.

tiden bärjar .... NU!

puss på er / Alicia

Presentation


Hej och välkomna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards