thisgilrs

Alla inlägg den 19 oktober 2013

Av Saga Alicia Emriksson Patrón - 19 oktober 2013 23:14

Nu ska jag ladda upp sminkningen :) bilden är på resultatet ^^ den kommer upp i 2 delar och en där jag visar resultatet bättre :)

Av Saga Alicia Emriksson Patrón - 19 oktober 2013 22:35

Dax att börja filma! Här är tjejen i musikvideon och hennes sminkning
ska jag göra :)

Av Saga Alicia Emriksson Patrón - 19 oktober 2013 21:33

Heeej ^^ för det första, fråga mig på ask >:) (sagaemriksson).
Idag filmade jag en sminkning och nu kollar jag på tv. Om en liten stund ska jag filma en halloweensminkning som är inspererad av kerbera nya musikvideo :) imorgon ska jag
Göra en zombie barbie sminkning :)
Så när det är färdigt och uppe på kanalen så skriver jag namn på kanalen om ni vill se ;)
Naglen/såret gör fortfarande ont men är bättre nu.

Kraaaamis /Saga

Av Saga Alicia Emriksson Patrón - 19 oktober 2013 20:30

   Jag och älskling ♥

 

1 SEPTEMBER 2013 20:42:07 

JAG ÄLSKAR DIG♥

Vi för alltid... eller iaf minst 3-4 år till ♥ om inte mer♥

För dem som inte vet så heter min kille Johannes 13 bast bästa människan ever!♥

Nu ska jag titta på THE WALKING DEAD.

redan spyfärdig! -.- ♥ harre bra pusssss din fina människa! ♥♥ // ALICIA

Av Saga Alicia Emriksson Patrón - 19 oktober 2013 09:44

Hej!

jag har jätte tråkigt så fråga mig något på ask ;)

http://ask.fm/AliciaBastPatron    

Ovido - Quiz & Flashcards