thisgilrs

Alla inlägg den 18 oktober 2013

Av Saga Alicia Emriksson Patrón - 18 oktober 2013 21:37

Idag fyller min mamma år :) om hon läser detta nu... GRATTIS MAMMA ?

Min lillebror klämde mitt finger i en dörr förut. Kan säga att det gjorde väldigt ont! Naglen ser värre ut irl.

Ray gillade 2 av mina svar på ask idag >:)
Jag har fixat en Youtube kanal med sminkningar och sånt och när jag börjat
Lägga upp videos och fixat så
Skriver jag här om någon vill titta ^^

Imorgon ska jag iaf förmodligen filma
En sminkning ^^

/Saga

Av Saga Alicia Emriksson Patrón - 18 oktober 2013 17:49

OMG JAG TROR JAG DÖR....

ni kan aldrig gissa vad som har hänt!!

OMAR HASSEN, typ värdlens snyggaste och coolaste människa gillade min kommentar på facebook!!

OCH JAG HAR SKRIVIT MED HAN! Fy fan asså nu är det bara att träffa han sen kan jag dö lycklig!♥

Jag typ får damp medans ingen ens vet vem han är! ASSÅ HUR VET MAN INTE? han är ju TYP känd på ask,

jag har nog aldrig visat så mycket respekt till någon som jag visar det för OMAR!! ASSÅ omg jag dör av lycka här.

Omar om du läser detta så hoppas jag att du blir glad eller något liknande... ni borde ta och läsa hans blogg! ♥ 



http://www.nattstad.se/omarhassen


JAG TYP ÄR GALET KÄR I THE FOOO NU! #FelixOscarOmarOscar ♥

Av Saga Alicia Emriksson Patrón - 18 oktober 2013 06:48

Hej alla fina människor som läser!

Utegångsförbud är inte kul :/ Fråga inte hur jag fick det, för då kommer ni typ få en hel bibelbok om det.

Men jag tycker ni borde ha en bra helg iallafall!♥

Ska fixa mig till skolan! puss /Alicia :*

 

~KEEP SMILE, IT FEELS BETTER~

Ovido - Quiz & Flashcards