thisgilrs

Alla inlägg den 26 oktober 2013

Av Saga Alicia Emriksson Patrón - 26 oktober 2013 18:03

Saga min fina bästavän! <3

Jag älskar dig så jävla mycket babe.

Jag saknar dig nu när jag är hos pappa #missyou

Jag vet inte vad jag skulle ha gjort utan dig gumman!

Det va tur att jag flyttade till Orrefors..

Jag älskar dig!!! <3 PUSS /Alicia :*  <3 <3 <3 <3 <3 <3

 

Av Saga Alicia Emriksson Patrón - 26 oktober 2013 12:35

Alicia du är världens bästa vän! Du är bäst! Du gör mig alltid glad och
Jag hoppas vi kommer vara vänner hela livet :) Du är min lilla mustaschmajskolvspenatbebis <3
Kommer du ihåg mustaschkinastrippan? XD Gud var vi skrattade!!!! Älskar dig bästis <3

/ A

Av Saga Alicia Emriksson Patrón - 26 oktober 2013 09:35

  

Hej läsare ;)

Är otroligt trött men är vaken iaf.

igår åkte jag till pappa, äntligen så är det lov.

Juste, en sak bara, när det står /A eller typ Puss/A så är det Alicia (Jag) som har gjort inlägget, vissa tror att jag typ menar till någon person xD Men nu vet ni ! ;)

Nu ska jag kolla facebook och förlåt för ful bild på mig. Jag glömde kameran hemma! :(

(Bilden här asså xD ) aja men fortsätt läsa våran blogg så puss på dig/er! ❤ kram/A

/ A

Av Saga Alicia Emriksson Patrón - 26 oktober 2013 09:35

  

Hej läsare ;)

Är otroligt trött men är vaken iaf.

igår åkte jag till pappa, äntligen så är det lov.

Juste, en sak bara, när det står /A eller typ Puss/A så är det Alicia (Jag) som har gjort inlägget, vissa tror att jag typ menar till någon person xD Men nu vet ni ! ;)

Nu ska jag kolla facebook och förlåt för ful bild på mig. Jag glömde kameran hemma! :(

(Bilden här asså xD ) aja men fortsätt läsa våran blogg så puss på dig/er! ❤ kram/A

Ovido - Quiz & Flashcards