thisgilrs

Alla inlägg den 27 juni 2014

Av Saga Alicia Emriksson Patrón - 27 juni 2014 03:12

Tjo, antog att ni läste rubriken!


Klockan är runt 3 och jag kan inte somna, tittat på många filmer, senaste var "Two Brothers" - Swefilmer

Den är jättesorlig, gråter fortfarande, shit asså, så jävla fin!

Den handlar om två tigerbröder som kommer ifrån varandra, sen så ska dem mötas i dödsring där dem ska mörda varann men då kommer alla minnen upp som bebisar och då börjar dem busa igen, men deras pappa dog i början typ :(
Mamman lever och dem tre återförenas i slutet, shit asså gråter bara jag tänker på det! :'3 finaste filmen ever! <3


EHM, ja, min bror skulle tälta men han är påväg hem med vår låsasbror, det var svinkallt sa dem, haha :)

Pussys, haha! Jag hade klarat mig, jag går ju i shorts på vintern :D


Ska snart se Glee, men är svintrött så vi får la se om de blir något.

Tittar om på ALLA säsongerna för 7:nde gången <3

Älskar Kurt och Finn, mina favvokillar, Mercedes och Rachel, mina favvotjejer <3


Nu har jag völ inget mer och skriva, puss o kram, kanske godnatt! //Alicia <3

Presentation


Hej och välkomna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards