thisgilrs

Alla inlägg den 25 juni 2014

Av Saga Alicia Emriksson Patrón - 25 juni 2014 21:44

Tjo!

kom nyss hem från stallet, var där med Linnéa och Wictor. rätt mysigt faktiskt.

jag och L tittade på när W red, han och Nutella (sin häst) är så fina ihop ❤️

som han sa, sådan husse sådan häst ;)


nu sitter jag och ska snart skypa med Älskling, vi har varit ihop i 10 månader snart❤️ :)

#kärlek #älskling #älskarhonom

 

Som ni flesta vet red jag en häst vid namn Electron, mi systers arab valack är det nu inann var det hingst.

Men han är såld nu tyvärr, så idag fick jag skritta av W:s häst efter han ridit henne.

hon är supermysig! :) men Electron är ändå min nummer 1. ❤️

 

Appropå nått helt annat, min syster är på öland så vi passar hennes hund, och vi har hennes cykel.

Cyklade m Linnéa till stallet idag, och lite i Åseda, totalt hoppade Kejdan 5 gånger idag, men som tur var ju syrrans kille hemma så han spände kejdan, nu är den som ny :)

Imorgon blirre växjö med pappsen och hans tjej o tvillingeeen, nice. Ska handla lite :)

Sen kanske vara med Linnéa, hihi ❤️

 

Men vi hörs ju, puss på er chiao ❤️//Alicia

Presentation


Hej och välkomna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards